Zásilky odeslané službou TopTrans, či FOFR jsou pojištené, a tak v případě, že Vám zásilka bude doručena v porušeném stavu, nebo bude sklo uvnitř rozbité, přebíráme zodpovědnost my. Nicméně je důležité dodržet pár kroků:
- Zásilku otevřete ihned při doručení!
- V případě poškození skel uvnitř, zásilku nepřebírejte, či uveďte do přepravního listu, že byla dodána poškozena.
- Dopravce nás poté bude informovat o rozbití zásilky a my se s Vámi spojíme s návrhem dalšího řešení.
- Pokud je zásilka převzata, nejsme schopni reklamovat přepravci rozbití. Proto se může stát, že Vaší reklamaci nebude vyhověno.
- Reklamace řešíme co nejdříve.
- Další reklamace ke kterým by mohlo dojít (poškrábané sklo, skrytá vada v izolačním skle, špatné rozměry) nám opět zašlete na e-mail a my Vám obratem odpovíme.
Za zásilky přepravované vlastní dopravou neseme plnou zodpovědnost do předání.