K-Term s.r.o.

Nádražní 213, 267 24 Hostomice

Po – Pá: 7:00-11:30 a 12:00-15:30

IČO: 26420988   DIČ: CZ26420988

E-mail: obchod@sklenarstvi-online.cz

Logistika, Stavy objednávek

Barbora Kellerová

+420 702 024 654

barbora.kellerova@k-term.cz

Obchod, Technické dotazy

Michal Kubišta

+420 777 271 916

michal.kubista@k-term.cz

Fakturace, Účetnictví

Miluše Kubištová

+420 777 271 911

miluse.kubistova@k-term.cz

Jednatel, Vedoucí výroby

Stanislav Kubišta

+420 777 271 915

stanislav.kubista@k-term.cz

Časté dotazy

Jaké jsou dodací termíny?

Naše aktuální dodací termíny naleznete ZDE.

Jaké platby příjmáte?

Přestože se jedná o výrobek, který je v případě nevyzvednutí dále nezpracovatelný, nabízíme platbu dobírkou. Za více než dva roky se nám nestalo, že by si zákazník své zboží nevyzvedl, a tak nemáme důvod tento způsob platby odstranit. Zároveň bychom tímto chtěli všem zákazníkům poděkovat.

Dále akceptujeme platby kartou, převodem, nebo v hotovosti v případě naší dopravy, nebo osobního odběru.

Jak zásilky dopravujete?

Zásilky standardní velikosti posíláme přepravní společností TopTrans, která má zkušenosti s křehkými zásilkami.

Nadrozměrné zásilky přepravujeme sami, vlastními auty.

Jsou zásilky pojištěné?

Ano, zásilky jsou pojištěné a v případě rozbití Vám nehrozí žádné riziko. Ale pozor nesmíte zásilku převzít od přepravce!

Co když je zboží poškozené?

Vždy zákazníkoví doporučujeme si obsah zásilky prohlédnout ještě před tím, než si jí od přepravce převezme. V případě, že je zboží poškozené, vraťte zboží přepravce a nepřebírejte jej!

Je možné si domluvit osobní odběr mimo pracovní dobu?

Ano, vždy se snažíme se zákazníkem najít vhodný termín, který mu bude vyhovovat.

V případě, že byste se na takovém termínu chtěli domluvit, zavolejte na 777 271 916.

Jaké jsou reklamační podmínky u izolačních skel?

Na izolační skla poskytujeme záruku 5 let z hlediska jejich vlastností a možných skrytých vad.

U zjevných vad se řídíme normou ČSN EN 1279.

Více se dočtete zde.

Jakým způsobem posíláte fakturu?

Faktura je součástí potvrzovacího e-mailu a je vystavena ve chvíli, kdy dojde k úhradě. Pokud by se Vám jí nepodařilo najít napište nám a my Vám jí obratem zašleme.

Kontaktujte nás