Základní informace

 

  • Provozovatelem tohoto obchodu je sklenářství K-Term s.r.o, sklenářství provozujeme již přes dvacet pět let.
  • Zvolíme pro Vás nejvýhodnějšího způsob dopravy. Nadrozměrné, či těžké zásilky zpravidla vozíme vlastní dopravou, ty menší pak převáží TopTrans. Veškeré zásilky máme pojištěné. Osobní odběr je možný na adrese Hostomice, Nádražní 213, 267 24.
  • Ceny zobrazené u produktů jsou vždy za m2.
  • V případě, že jste nenalezli produkt, nebo jeho variantu neváhejte nám napsat. Existuje široká škála možností, která jsme schopni zajistit, ale zatím nejsou dostupná přímo v obchodě.

Průvodce nákupem

  • Na stránce obchodu nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit.
  • Na stránce produktu zadejte rozměry (vždy v milimetrech!), případně další možnosti (opracování hran, atypický tvar, vrtání, apod.).
  • Vybraný produkt si pomocí tlačítka Přidat do košíku vložte do košíku.
  • V Košíku zkontrolujte, jestli už máte opravdu vše.

Volba způsobu dopravy a platby

  • Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.
  • Dopravu zajišťujeme službou TopTrans, nebo vlastní přepravou, především u nadrozměrných zásilek.
  • Úhradu lzé provést na Hotově při převzetí, na dobírku, bankovním převodem, nebo službou GoPay, za pomoci které můžete platit kreditní kartou, GoPay účtem apod.
  • Pokud jste zvolili osobní odběr, své zboží si vyzvednete na adrese Hostomice, Nádražní 213, 267 24.

Dodací údaje

  • Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace.

Odeslání objednávky

  • Po objednání začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.
  • O stavu objednávky budete postupně e-mailem, případně sms zprávou informováni. 

Reklamace

  • Zásilky odeslané službou TopTrans jsou pojištené, a tak v případě že Vám zásilka bude doručena v porušeném stavu, nebo bude sklo uvnitř rozbité, přebíráme zodpovědnost my. Nicméně je důležité dodržet pár kroků:
  1. Zásilku otevřete ihned po doručení!
  2. V případě, že naleznete sklo v poničeném stavu, nafoťte to, nejlépe ještě v krabici.
  3. Reklamaci odešlete na náš e-mail s přiloženými obrázky, případně krátkým vysvětlením
  • Reklamace řešíme co nejdříve.
  • Další reklamace ke kterým by mohlo dojít (poškrábané sklo, skrytá vada v izolačním skle, špatné rozměry) nám opět zašlete na e-mail a my Vám obratem odpovíme.