Reklamace

Zásilky odeslané službou TopTrans jsou pojištené, a tak v případě že Vám zásilka bude doručena v porušeném stavu, nebo bude sklo uvnitř rozbité, přebíráme zodpovědnost my. Nicméně je důležité dodržet pár kroků:

  1. Zásilku otevřete ihned po doručení!
  2. V případě, že naleznete sklo v poničeném stavu, nafoťte to, nejlépe ještě v krabici.
  3. Reklamaci odešlete na náš e-mail s přiloženými obrázky, případně krátkým vysvětlením
  • Reklamace řešíme co nejdříve.
  • Další reklamace ke kterým by mohlo dojít (poškrábané sklo, skrytá vada v izolačním skle, špatné rozměry) nám opět zašlete na e-mail a my Vám obratem odpovíme.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *